Állj mellénk! Legyél pártoló tag!

#Szentkirályi Ásványvíz Kft.

Vállalkozás Torontáli Zoltán

A Szentkirályi-trükk: eltűnik, hogy megmaradjon

A körülményekhez képest elég jó megoldást választott a Szentkirályi tulajdonosa, amikor a cégét „becserélte” egy nemzetközi társaság kisebbségi részesedésére. A realitás az, hogy egy nagyon sikeres magyar márka előtt ma leginkább ez az út járható: a tulajdonos legalább részben nyeregben marad, így tagozódik be a nemzetközi cégfelvásárlások láncolatába. Arra borzasztóan kevés esély mutatkozik, hogy valaki innen kiindulva felvásárolja a regionális versenytársait, és ő arassa le a piacot. Ebbe még az egyébként remeklő Szentkirályi sem vágott bele.

Vállalkozás hvg.hu

Már a fitnesszező arabok is magyar ásványvizet isznak

A Szentkirályi cégcsoport 2013-ban 9 milliárd forint árbevételt ért el. Idén Kínába is elindította első ásványvízszállítmányát, áprilistól pedig Oroszországba is exportál. Szaúd-Arábiában már nyolc kiskereskedelmi láncban kapható a vállalat ásványvize.